Küsija suu pihta ei lööda – lüüakse vastu näppe


Kas te olete märganud, et soovidel on kombeks täide minna? Aga tundub, et kuskil nurga taga seisab veripunase kleidiga silmi kissitav ja salaplaani hauv saatan, nagu filmis “Bedazzled“, kes annabki meile kõike, mida me tahame, aga “natuke valesti”.

Ma soovisin nädala eest, et saaks ma ometi puhata. Ja paari päeva pärast saingi koos niru enesetunde, peavalu ja kuuma otsaesisega teki alla jääda. Nüüd on enesetunne parem, aga tööd istuvad kuhjas, mis tähendab, et pean eelmise nädala paari maha magatud päeva asemel ette võtma paar magamata ööd.

Mul võiks olla kodus käsiraamat, kuidas soovida. Sest paistab, et peenikest kirja soovide lepingu allservas ma lugeda ei oska😀

4 responses to “Küsija suu pihta ei lööda – lüüakse vastu näppe

  1. No minuga juhtus veel hirmsam lugu… Asi selles, et pidin neli aastat tagasi uut elukohta otsima. Tegelesin tollal veidike visualisatsiooniga… no oli ju tore õhtul voodis enesele ette kujutada kahekorruselist maja mäe otsas, all orus järv loksumas… ja muud ilusat.
    Kuna muud paremat esialgu ei leidnud, võtsin ajutiseks üürikorteri väikelinna serval. Kuna loodus ümberringi oli/on superilus, siis aasta hiljem ostsin korteri päriseks endale. Probleeme on seal majas palju, aasta tagasi pani joodikust naabrimees kõrvalkorteri põlema (ja põles ise sisse); mina pääsesin, kuid mu korter vajas suuremat remonti. Alailma olen hädas teise trepikoja nääbritega, kes suveõhtuti aias joovad ja lällavad… Oleb vahel nutu äärel olnud.
    Mõni aeg tagasi plahvatas mul äkki teadmine: Aga, Kata! – just SEDA sa ju tookord soovisidki/visualiseerisidki! Täpselt sellist ilusat maja kenas looduses… järvega all orus (sest järv on tõesti olemas); suurt aiamaad ja õunapuid… Ainult et… ma ei osanud täpsustada, et paluks mulle mitte ullikesi joodikutest naabreid, kes vahetevahekl tulekahjusid korraldavad ja kauneid suveõhtuid oma purjus jorinaga rikuvad…
    Kes süüdi? Ikka ise… :))

  2. Mina olen soovinud kaua elada?!
    Nüüd siis käes: vanadus, töved ja möttetuse tunnetus.
    Kui sel elul ikka oli mötet, selgub ju hiljem: ehk oleks vöinud lühemgi olla.
    Saalomon küsis Tarkust! – ja köik ülejäänu anti talle kingiks kaasa.
    Kes aga oskaks noorelt olla sedavörd tark, et Tarkust taga nöuda?!
    Tösi, vahel tundub, et targana on kergemgi näha “ettepoole” – teades, et Midagi siiski nagu on olnud… .

  3. Tõde on sees ütluses, et olge oma unistustega ettevaatlik, sest neil on kombeks täide minna:-)
    Mina unistasin elada nii mäe kui mere kaldal. Seda ma sain ja lisaks sellele veel 5-miljonilise elanikuga linna, koos suurlinna elu ilu ja valuga.

  4. Terje, aga paraku lähevad täide need “kogemata” kogu hingest soovitud asjad. Need, mida iga päev korrutad, ei taha üldse täituda. Nagu nõiaring.😀

Lisa kommentaar

