Laste kaklusklubi


Eile oli kummaline päev.

Televiisorist tuli mingi dokumentaalfilm vanematest, kes oma lapsi tai poksi trenni panevad. Ma olen üsna külma närviga, aga seda filmi ma lõpuni ei suutnudki vaadata.

Näiteks ühe pisipiiga isa mainis, et tütrel on motivatsioonipuudus, sest ta nutab enne võitlusareenile minekut. Kaamera samal ajal näitas last, kes oli paanikas ja kartis. Olin šokis, ausõna.

Teises lõigus seletas lapsevanem, et jalaga teise lapse pihta löömine on tavaline ja see teeb lapse isiksusena tugevamaks.

Kolmandas lõigus karjus üks ema poksiareeni kõrval, mismoodi tema põnn teist last peksma peaks!

Ja kõige tipuks on võistlus suunatud täiskasvanud publikule!

Kui see ei ole laste ahistamine ja ärakasutamine nii vaimselt kui ka füüsiliselt, siis mina ei tea, mis see on.

2 responses to “Laste kaklusklubi

  1. magasin selle filmi maha, kuigi tahtsin ka näha. Tundub, et eriti midagi ei kaotanud…

  2. Mulle tundub, et nende inimeste elus ja mõtlemises on midagi väga valesti läinud, kes enda ja oma lastega selliseid asju teevad… Juhtusin vaid selle saate reklaami nägema, aga vaatama poleks suutnud mind miski võim sundida…
    Vägivald on igasuguse elementaarse inimsuse vastane mu meelest, aga teha seda oma lastele, seda ise tagant õhutada… See on…. … ma ei tea mis.
    Meie maailm on kohati väga nihkes, sealjuures hirmasti valele poole.

Lisa kommentaar

