Tädi Fantaasia elab meie juures :)


“Emme ma tahan röövlikoobast!”, “Emme ma tahan olla superman!”, “Emme, ma olen nii kiire, et ma päästan su ära kui tuld purskav draakon tuleb!”, “Emme teeme nii, et ma olen see hea ja ilus lind Pöial-Liisi muinasjutust!”, “Emme, ma võitsin täna kolm kolvikarikat!”, “Emme, kui ma meheks saan, siis ma abiellun printsessiga!” jne.

Elu võib ju raske olla, aga kui poeg iga päev elu muinasjutuks muudab, siis on tegelikult on päris vahva olla.

Täna näiteks ehitasime valget koobast diivanist, taburettidest, patjadest ja tekkidest. Nüüd magab kangelane iluund ja mind määrati valvama, kui röövlite laev peaks kohale ujuma või lendama. 😀

One response to “Tädi Fantaasia elab meie juures :)

Lisa kommentaar

