Tunne kui kõik oleks määratud


Mulle on mitmed tuttavad helistanud ja küsinud, et kuidas ma nüüd uuesti vallalisena hakkama saan. Kas mul on tuleviku ees hirm? Ma ei teagi, mida kosta, sest mul on tunne, et kõik läheb hästi. Ma ei tea, miks ma nii tunnen, aga mingi sisetunne ütleb, et tulevik on hea. Kõige kummalisem ongi tõsiasi, et ma mitte ei looda seda, vaid justkui tean.

2 responses to “Tunne kui kõik oleks määratud

  1. Ei, ei – mina ütlesin Sulle kohe, et läheb ainult paremaks. Ja just see, et ei looda, vaid see on sisemine kindel veendumus. Ma arvan, et see ongi see ‘vastustus elu ees’ – ise teed, endale teed, ise vastutad. Lihtne.
    Ainult, et kui Sa juba mõnd aega oled üksi olnud, siis võib juhtuda, et Sulle hakatakse paarilist otsima – laps küsib, ema saadab delfi date’ist mingeid ‘sobilike meeste’ linke, tuttavad tunnevad muret, kes rohkem, kes vähem ääri-veeri…

  2. Ema veel linke ei saada, aga laps küsib küll.🙂

Lisa kommentaar

