Diili “mugavused”


Veebruaris otsustasime perega Tele2-st Diili ehk EMT-sse üle tulla, sest Tele2 levi oli pehmelt öeldes niru. Levi oli puudulik nii minu kodus kui ka meie maakohas. Muus osas pole mul Tele 2-le pretensioone. Teenindus oli alati viisakas ja mugav…

Otsustasime Tele2-st lahkuda kolmekesi ning valisime Diili hinnakirja põhjal. Kohe alguses jooksutati meid volitusega, mis paluti kirjutada vabas vormis, aga mille vorm nii vaba ei olnudki, nagu hiljem selgus.  V0litust oli vaja, sest meie numbrid olid olnud ühe ettevõtte numbrid Tele 2-s. Seejärel ei saanud numbreid lahutada, sest nad tulid ühe volitusega. Numbrid jäid mu lapse isa nimele, sest volitus oli tema nimele tehtud. Kolmandaks eksis teenindaja numbri sisestamisega mingis lahtris ja lepingut tuli uuesti ümber tegemas käia.

Kuna me tellisime ka kolm soodsat telefoni, polnud meie saaga veel läbi. Nimelt ühe ületulemisega saab maksimaalselt kaks telefoni, aga seda öeldi meile alles siis kui kaks lepingut juba kehtis. Esimese hooga teenindaja seda ei teadnud. Ainus number, mis oli veel üle toomata, oli mu lapse isa oma. Et kolmas telefon siiski saada, tehti kolmas leping taaskord ringi ja seekord minu nimele, kuigi alguses väideti, et lepinguid lahutada ei saa. Nii tekkis tobe olukord, et mu lapse isa number oli minu nimel ning minu ja ema number tema nimel.

Kuna pere arvete tasumine käis nagu nii minu arve pealt, ei olnud alguses erilist vahet, kelle nimi lepingul seisab ja me olime sellest vusserdamisest juba tüdinenud ka.

Kuu aega hiljem selgus, et EMT oli selle jama eest meile veel lepingu muutmise tasu lisanud, mille ma vaidlustasin. Ainus viis ekslikult saabunud summast vabaneda oli see lepingu muutmise tasu ära tasuda ja järgmisel kuul saabuvat tasaarveldust oodata. Kuna tasu arvestati kahele lepingule, pidin mitusada krooni EMT-le nn ettemaksuna maksma.

Nüüd suvel kolisime lapse isaga lahku ja tekkis vajadus vormistada lepingud õigete nimede peale. Selgus, et lepinguid saab vormistada 79.- kuutasuga lepingu pealt vaid 99.- kuutasuga lepingu peale, millel on lisaks ka kõrgem minutihind ja maksma peab ka muutmise tasu iga lepingu kohta. Vahepeal muutus ju käibemaks. Sama hinnaklassi lepingu saamiseks pean maksma 1800.- trahvi ühe lepingu kohta! Seega jätsime asjad nagu need on.

Säästuoperaator Diil on väga hea leviga, aga muus osas on minu jaoks juba paha maik juures.

One response to “Diili “mugavused”

  1. kolisin eelmine aasta oma vanaema just diilist tele2-te. Põhjuseks oli eelkõige need samad jamad mis kirjeldasid rahade ja arvetega. Eriti ajas vihale see, et tahtsin vanaemale kallimat paketti diilis: noh 49 asemel tahtsin saada kallimat 99 või 100 vms. ja selle eest küsiti paketivahetamise tasu omakorda 100 krooni.

    Sai vahetatud, vanaemal leviga probleeme pole ja olen ülirahul, sest vanaema kõnearved on vähenenud ning mõtlen ka enda numbriga üle tele2te minna.

Lisa kommentaar

