Kes aitaks Google Analytics´i osas?


Tahan blogi GA-sse ära registreerida, aga ei saa aru, mida tegema pean. Kuhu ma selle code segment-i kopima pean? Kus ma selle “immediately before the </body>” leian blogis? Sellest sain ma juba aru, et pean sisestama ka GA-i numbri ja blogi aadressi sinna sisse…

Äkki keegi aitab?

3 responses to “Kes aitaks Google Analytics´i osas?

  1. See WordPressi “No” ei ole nii absoluutne nagu esmapilgul näida võib.
    Pakutakse spetspluginaid, mille abil peaks saama GA ka igasse WP blogisse panna.
    Ise kasutan seda: http://www.semiologic.com/software/google-analytics/
    aga minu külg ei ole minuleht.wordpress.org küljel, vaid omaette aadressiga teises serveris. Kui ma ikka õigesti aru saan, siis ei peaks sel kuigipalju vahet olema.

    Seega proovi järgi!

Lisa kommentaar

