Twitterlandia


Olin Twitteri fenomenist kuulnud, aga ise polnud kasutanud. Imestasin endamisi, et miks inimesed küll seda kasutavad. Aga ega enne ei tea, kui pole ise proovinud. Tulemuseks on, et see meeldib mulle.

Sõbrants mainis, et talle meeldib oma säutsatusi Facebooki jätta, aga mina avastasin, et Twitter sümpatiseerib mulle Facebookist enam. Miks? Ei teagi. Twitter on lihtne. See on vast suurim pluss. Tulemuseks on sünergia enda ja tuttavate mõttevälgatustest. Nagu oleksid msn-i lahti unustanud ja iga mööduja saadab mõne suvalise lause sinu poole teele. Üllatavalt lahe!

Nii ma siis hakkasingi säutsuma🙂

Lisa kommentaar

