Kodusõja veteran


DSC08065Viimati oli külm veebruarikuu päev, kui ma blogisse sissekannet tegin. Pärast seda on elu olnud keeruline kui kodusõja missioon. Lahkuminek elukaaslasest oli õhus juba aastaid, aga sellel talvel tundsin, kuidas elu muutus päev-päevalt ja samm-sammult sarnasemaks õudusunenäoga.

On väga kummaline, et kui kaks enam-vähem normaalset inimest kokku saavad elus, pole kunagi teada, kas nende kooselu saab olema hea või mitte. Paraku meie kooselu tõi mõlemas osapooles välja halbu omadusi. Ka minus.

Ma sain teada, et rahulolematuna ma oskan olla vinguv. Ma olin solvununa nii õel, et endal oli ka paha kuulata. Samas sain teada, mis tunne on elukaaslast karta ja muretseda enda ja lapse turvalisuse pärast. Sain tunda, mis tunne on enda nimel olevast kodust hirmuga välja kolida ja kohvri otsas elada. Sain teada, et seadus on naise poolel vaid siis, kui mees peksab. Õnneks sain ma aru, et mul mitmeid väga-väga häid sõpru ja elu lahendab muresid omasoodu.

Nüüd on siis elukorraldus rahulikum. Isegi laps ütles, et kodus on nüüd hea ja vaikne olla.

Erinevalt viimastest kuudest tunnen, kuidas minusse tuleb elujõud tagasi. Ma olen elule uue võimaluse eest tänulik 🙂

One response to “Kodusõja veteran

  1. tubli oled. ja jõudu sulle 🙂

Lisa kommentaar

