Kaalukabinet, kas lahendus?


Kui kaalujälgijad ei aita… Kui mahetoit aitas vaid mõõdukalt… Kui kaal ei ole ikkagi selline nagu vaja. Mis siis aitab? Kaalukabinet?

Helistasin sinna. Sain nende hinnapakkumise – 2000 eeku esimne kord, 1000 eeku teine ja edasi 500 eeku kord. Lisaks ravimid??? Kas see ka aitab?

Ma olen nii väsinud sellest, et suurema kehakaalu korral eeldatakse, et inimene sööb vaid komme ja rasvaseid vorste. See ei ole alati nii.

6 responses to “Kaalukabinet, kas lahendus?

  1. oled sa mõelnud miks sa paisud? Milleks sul seda vaja on?
    Kui sa leiad ülesse põhjuse, miks, siis leiad sellele ka lahenduse.
    Ja üldse, kas peab olema peenike kui piitsavars?

  2. Olen neid alternatiivseid teooriaid veidi uurinud, aga kas ma pean siis laskma muul tervisel käest ära minna. Ma olen aastaid ülekaalus olnud. Miski ei aita.

    Paisumine on mõnede teooriate järgi õhumure – õhku juurde vaja, auahnus, uued lahendused ja ebapüsivus.

    Õhumure saab siduda perega. Kui selle nn õhumure lahendamine näib võimatu. Kuidas siis käituda?

  3. Aga kui sul on vaja kaitset?
    Või on see mingi asendustegevus, et sa ümmargusemaks lähed?
    Äkki sul on liiga palju õhku? Äkki see on seotud sellega, et sa pole see kes sa tahaksid olla. Sa oled ju siin ka, saad tähelepanu, ka see on õhk.
    Või on sul mõni uskumus, et paksukesed on heatujulisemad?
    Või on sul lapsepõlvest näljatunnet või esivanematest ja nüüd kogud endale polstrit nn halvemate aegade jaoks?
    Või on sul tekitatud mingi stamp, et need, need toidud teevad paksuks? Kavalam on mõelda, et mu keha vajabki just täna seda sularasva vms. See ongi mulle hea.
    Selles valdkonnas annab nii palju endale sirgeks mõelda.
    Aga ei tohi kitsalt kinni jääda mõnda teemasse mis tundub, et pole sinu jaoks

  4. kusjuures äkki sa tahad proovida shapingu trenni? ma käin seal juba veebruari kuust ja kaal on langenud juba 20 kg! samas ikka pugun shokolaadi ja ei piira toiduga(välja arvatud see et peale trenni 1,5 tuni ei söö). kärt hakkas ka juba seal käima. see ei nõua mingit treenitust ja trenni iseenesest on rahulik(ei võta hingetuks nagu aeroobika), liigutused lihtsad ja treenerid ikka väga abivalmid.
    Kui huvi on siis saan oma treenerit soovitada(Marika, Reval spordis). läheneb väga personaalselt ja suurema osa om tulemustest võlgnen ikka talle.

  5. mis on sinust nüüdseks saanud ja kas oled midagi ette võtnud,kui jh siis mida?

Lisa kommentaar

