ARTE Y PICO


Laps Eestis hindas minu blogi Arte y pico auhinnaga ning mul on au see au edasi anda oma lemmikutele.
Auhinna reeglid on sellised:
1) Vali viis blogi, mida hindad loomingulisuse, kujunduse, huvitava materjali ja panuse eest blogiilma mistahes keeles.
2) Iga auhind on nimeline ja sisaldab blogi kirjutaja nime ja linki tema blogisse.
3) Iga auhinnasaaja paneb auhinna logo omale blogisse.
4) Logo peaks linkima originaalauhinna lehele.
5) Auhinnasaaja paneb ka reeglid oma blogisse.
Selle rahvusvaheliseks kujunenud, Uruguaist alguse saanud blogidepreemia reeglid inglise ja hispaania keeles on siin.

Pean tunnistama, et sain auhinna kõige kiiremal hetkel. Sellest ka viivitus.

Mina annaksin auhinna edasi järgmistele tegijatele:
Mareki asjad – Mulle meeldib sealt blogist lugeda põnevaid uudiseid. Blogipidaja on väga järjepidev. Mul endal ei ole sageli aega maailma teadusajakirjandusel silma peal hoida, aga sealt saab kätte selle igapäevase uudiseannuse. Mõjub nagu hommikune kohv. Aitäh tegijale!
Epp Petrone – Põnev ja hea. Väga paljusid puudutav blogi.
Larko – Lihtne, inimlik, mõnikord ärritav. Larko on Larko.
Bettani – Väga hea on lugeda ja kogeda, et inimesed võivad ja saavad elust väga erinevalt aru. Hoian Bettanile pöialt!
Imeline hennailm – Henna on suurepärane iluvahend ja tõed ning eksiarvamused henna osas vajavad lahti rääkimist. Ma hindan väga selle blogi kirjutaja põhjalikkust ja kirge.
Lõpuks võlg kustutatud!🙂

8 responses to “ARTE Y PICO

  1. Pingback: Arte y pico, osa 1 « Larko peegel

  2. Pingback: Arte y pico, osa 1 « Larkon havaintoja

  3. Tänud! Ma kohe ei osanud midagi sellist oodatagi🙂

  4. Pingback: Arte Y Pico, osa 2 « Larko peegel

  5. Pingback: Arte y Pico, part 3 « More shameless remarks by Larko

  6. Pingback: Arte y Pico, osa 4 « Larkon havaintoja

  7. Pingback: Arte y pico, osa 5 « Larko peegel

Lisa kommentaar

