Eelistasin mugavust


Nädala alguses uurisin Tervitus.ee veebipoest toiduainete hindu. Hinnaklass oli veidi madalam, kui kesklinna ökopoodides, aga kauba hinnale lisandus transporditasu. Jäin esialgu kõhklevale seisukohale. Seejärel panin paberi peale kirja, mida mul pere ja enda jaoks tarvis läheb. Ainsast pilgust nimekirjale piisas, et mõista, kui rasked mu poekotid olema saavad.  Seekord ei määranud mu valikut hind.

Tellimine veebipoest oli iseenesest väga lihtne. Täna hommikul saadeti mulle ka arve, mille tasusin ära internetipanga kaudu ja juba lõunaks oli kaup käes. Sain suure pappkastitäie köögivilju ja paberkotitäie muud kraami. Kokku maksin 508 krooni, mis kauba kogust arvestades ei ole üldse palju.

Kui ma oleksin ise selle kraamile järgi läinud, siis oleksin pidanud vähemalt kaks korda Kesklinna või Pelgulinna sõitma. Esiteks oleks kulunud palju aega ja teiseks ma pole kindel, et oleksin hinnas säästnud. Transpordikilomeetrite koha pealt ei oska ma seisukohta võtta. Kumb on hullem, kas sõita kaks korda ühiskondliku transpordiga või lasta endale kaup koju tuua autol, mis nagunii veab piirkonnas tellimusi laiali.

Toidu- ja ostupäevikud leiate Bioneeri portaalist.

Lisa kommentaar

