Kilekotid versus biolagunevad kilekotid


Ma olen juba pikemat aega dilemma ees – tahaksin olla hea tarbija ja kasutada biolagunevaid kotte biojäätmete tarvis, aga ma ei saa. Kui maisi- või riisitärklisest tehtud kottidesse panna niiskeid biojäätmeid (näiteks teepakke), siis kotid lihtsalt sulavad üles.

Olen mitmel korral avastanud ennast olukorras, kus biolagunev kott hakkab poolel teel lekkima või ähvardab katki minna. „Õnneks“ saab Tallinnas biojäätmeid ladustada ka tavaliste läbipaistvate kilekottide abil. Nende puhul võib hommikul vähemalt kindel olla, et õhtul kotti pistetud kraam jõuab prügikonteinerisse, mitte ei pudene minu riietele.

Mis alternatiiv mul veel oleks? Soetada koju ussikast? Ma ei usu, et olen selleks sammuks hetkel valmis. Seega pean tegema valikut kahe halva variandi vahel.

Toidu- ja ostupäeviku leiab Bioneeri portaalist.

Lisa kommentaar

