Soovimise jõud


Ma ei ole väga sügavalt religioosne inimene, aga seda ma tean, et enamus religioone soovitab uskuda ja palvetada. Usutakse, et sõnal ja mõttel on suur jõud.

Kas spontaanselt tulev heasoovlik värss, mis kummitab ja kummitab ning tahab südame seest süüa, on ka omamoodi palve…

Vägisi tekib mõte, miks meenus see inimene mulle just nüüd? Kas tal on vaja, et ma ta peale mõtleksin? Kas mul on vaja selle intensiivse mälestuse abil midagi selgeks saada?

Mul sees on hetkel tunne, mida on väga raske kirjeldada. Mu peas kordub ja kordub salmike inimesele, kes oli mulle väga tähtis kümne aasta eest.

Lisa kommentaar

