Õnneloitsudest


Olen neljandat päeva Viljandi folgil. Mul on vist üledoos pärimusmuusikast. Ei, mul ei ole paha muusika kuulamisest, aga olen tabanud end mõtlemast läbi regivärsside ja salmide.

Jalutasin Untsakate kontserdile ja avastasin ennast lugemast juhuslikku värsikest teemal, et mu kunagisel lähedasel inimesel ikka hästi läheks. Loodan, et mu õnneloitsust ka kasu on. 🙂 Äkki tabas mind meeletu-meeletu igatsus. Emotsioonid on laes.

Tegelikult oleks vale öelda, et see igatsus mind Kirsimäe väravas esmakordselt tabas. Eile kuulasin folgil inglaste bändi Flook ja need südamesse pugevad viisid mind avasidki.

Praegu kuulan mustlasviisi ja soov on minna kaasa tantsima. Ma ei mäleta, millal ma nii tundeerk olin.

Miks ei võiks olla nii, et kui väga-väga soovid, siis see inimene tulebki…

2 responses to “Õnneloitsudest

  1. Vahest ju ongi nii, tuleb ainult see soov vabaks lasta

  2. Rahvatarkus ütleb ka seda, et soovidega tuleb ettevaatlik olla.

Lisa kommentaar

