Ja täna see juhtuski…


… Kui eelnevalt kirjutasin, et lähedaste inimeste suhtedraamas on ohtlik aidata ja ohtlik aitamata jätta, siis nüüd on mu tulemused käes. Meesosapool nimetas mind sõnadega, mida ta pole varem kasutanud ja oli agressiivse suhtumisega. Nüüd on riid majas ja mul on paha tunne, et siit tuleb üks suuremat sorti jama. Mul on vähe lähedasi inimesi ja kui mõni nendest ära kaob, siis on see SUUR-SUUR kaotus.

3 responses to “Ja täna see juhtuski…

  1. Tuleb ikka vanasõna järgi elada – omad kaklevad, omad lepivad, need kes vahele tulevad jäävad süüdlaseks…

  2. Hoian pöialt sulle. Ka mõni aeg tagasi “kääride” vahele sattunud ja ega midagi head seal juhtunud. Vahel tundub, et mida vähem kedagi omast arust aitad, seda lihtsam elu on.

  3. Lihtsalt kaasa mõeldes…
    Kas Sul on hirm, et see inimene kaob Sinu elust? Kuidas see hirm mõjutab Sinu käitumist? Jälgi, mis otsuseid Sa selle mõjul teed, mida ütled ja ütlemata jätad…
    Minul on suht sageli teravusi tulnud üle elada, aga ma arvan, et mitte see ei saa suhete lõpu põhjuseks. Mina arvan, et kui teine pool käitub agressiivselt, siis on minu käitumine toonud temas esile tema valu. Ja küllap see on tervenemiseks vajalik – oma valu tunda (parem kui teadlikult).
    Kui ma annan endale andeks oma sobimatud käitumised (ma püüan), siis ma saan ka teistele anda andeks nende sobimatud käitumised (agressiivsuse). Kui minu poolt on sõbralikkus ja soojus, siis need suhted ei katke midagi. Või mitte minu pärast. Kui teine inimene istub oma valus nii kinni, et midagi muud enam ei taha teada, siis olgu see tema valik. Aga ma võin talle öelda, et minu poolt on kõik väga väga hästi.
    [Tülikas on ka, kui peab suhtluses kogu aeg ringe tegema, et jumala pärast mitte teise inimese valusse puutuda – ükskord läheb see ikka nii suureks, et mina puutun nagunii… selline on juba minu loomus. Aga Sinu loomusest ei arva ma midagi. Kõik võib olla väga erineval viisil.]
    Vastusi ootamata, heade soovidega (ja kartmata tülli minna 🙂

Lisa kommentaar

