Moest ja east


Hommikul trolliga tööle sõites jõudis minuni teadmine, et aeg liigub ja ma ei olegi enam väga noor. Nimelt astus trolli üks kena emorõivastes ja sini-rohelise soenguga noor neiu. Jäin teda huviga vaatama. Siis see tuligi – vanainimesele iseloomulik tõdemus: “Kui mina temavanune olin, siis käidi hoopis teisiti riides!”

“STOP!”, oli järgmine mõte. “Tema vanune…,” ma ei tohiks endale sellist kitsarinnalisust lubada.  Sellegipoolest tundsin ennast järsku vanana.

Kui aus olla, oli tegemist üsna viisaka emorõivastusega. Mantliriidest ruutuline seelik, millele oli roosa kard alla õmmeldud… (ilmselge taaskasutus mantliriide puhul😀 ). Tütarlaps kandis musta topi ja valgeid põlvikuid ning seeliku all (mis üle kannikate ei ulatunud) oli imelühikesed retuusid või pikk aluspesu. Mina neid asju ei tea🙂 . Sini-roheline pea mõjus kontrastina ja püüdis veel rohkem pilku. Eriti meeldis mulle neiu seljakott, mis oli püüdlikult riidevärvidega kaunistatud (väga isikupäraselt muuseas). Kuna tüdruk oli kaine ja puhas, siis tema riietus minus negatiivseid tundeid ei tekitanud, pigem huvi.

Aga tõdemus vanuse kohta peast ikkagi ei kadunud!

4 responses to “Moest ja east

  1. Aastad lendavad linnutiivul
    kuni juustes kumab hall.
    Ära nukrutse,
    sest nooremaks ei saa meist keegi.

  2. Noh, kuni püsib sallivus, on veel lootust🙂

  3. eee—
    siis olen mina märksõnast “emo” täiesti valesti aru saanud –
    minu meelest peaks see tähistama tumedat värvi rõivastuses ja soengus ning vastavat raskemeelset mõtteviisi.

    aga mis mina, vana inimene, ka asjast tean😛

  4. Üldmulje tegelikult oligi tume – pluus, kott, kingad, retuusid, soeng (tumesinine-tumeroheline), meik jms. Vaid seelik ja põlvikud olid muud värvi. Ma sattusin kuulma tütarlapse vestlust emaga. Justust käis läbi mangumine emobändi kontserdile, kuna see on ainus, mida ta hetkel kogu hingest vajab. Aga ega mina ekspert ei ole. Äkki on mõni muu koolkond. Siis vabandan! Vanem põlvkond ikkagi😉

Lisa kommentaar

