Iseseisev mediteerimine kodus


… Tegelikult ma ei teagi, mis tulemus mul mediteerides olema peab. Seekord oli kummaline tundetus. Mul kadus tunne ümbritsevast. Teiste sõnadega – ma ei tundnud mõnda aega diivanit, millel istusin. Silmade ees pulsseerisid värvid. Ka seekord kadus mul vahepeal järg käest. Hetkeks oli tunne, et mediteerimise asemel jään magama. Nii on lood.

6 responses to “Iseseisev mediteerimine kodus

  1. Tere!
    Ma küll ei tea, millist meditatsiooni teed, aga seda võin küll öelda, et mediteerimise puhul ei ole vaja mõtelda, missugune peaks tulemus olema. Sellest mõtlemata oled eneses vaba, pingutuseta ja oma sisetunnet usaldav. Nii ongi hästi.

    Mediteerimise puhul ja käigus hoopis magama jäämist tuleb ette “ka paremates perekondades”. Ära muretse, keegi ei tule Sind selle pärast karistama :). Organism ja meelelaad lihtsalt ise tunnetavad, mida neile on vaja.

  2. Ma olen alles väga-väga algaja ja seetõttu ongi imelikud mõtted peas… kuigi idee poolest peaks meditatsioon meenutama rohkem mõttevabadust.
    Eile sain teiselt õppilaselt vihje öelda endale: “Mõtted tulge.” See võib tõesti mõjuda nagu lause “Rääkige midagi” seltskonnas. 😀

  3. Kallis Kats!

    Hästi palju õnne teile kõigile Rassu sünnipäeva puhul, sry, et takkapihta ja natuke vales kohas…

    Lugesin su mediteerimisest, olen ise ka omapäi proovinud, aga pea valgub täis igatsugu kummalisi mõtteid ja mingi aeg kaob samuti ajataju. Aga need värvid, mis liiguvad *suletud silmades* on su enda energia, lahe, eks:-)))

    Suured kallid ja ma üritan sulle nädalavahetusel kirjutada

  4. tulemuseks on see et saa peadgi magama jääma kui sa jääd mediteerides magama siis sa lähed astraal rännakuid tegema jan see on hea kogemus peale seda suudad sa teha väga palju asju võibolla isegi tuld kontrollida või lennate aga tuld kontrollida mina juba osken niet seda suudate kindlasti ja teiseks mediteerime vabastab su kõigitest haigustest isegi aju vähist

  5. Ma olen ka mediteerinud ja mediteerin nüüdki. Eile kohkusin päris tublisti ära kui mediteerisin küünla valgel ja nähes natukese aja pärast mingid kuju. Mis see võis olla?? Külm higi jooksis kohe mööda pead alla. Mul oli juba hirm, et lahkun vaikselt kehast. Kas seda tasub järgmine kord karta või mitte. Ehk ilma küünlata proovida. Ootan teie nõuannet.

  6. Mis tähendab “tuld kontrollida?”

Lisa kommentaar

