Kui tuju on paha


Mul on täna nii paha tuju. Olen õnnetu.

Ma olen mingi imelik inimene. Mul on vahest tunne, et suhete lõhkumine on minusse sisse programmeeritud. Ma tõukan endast inimesi eemale, sest ma lihtsalt ei tea, mida ma tahan. Lihtsam on olla päris üksi, kui suhtes. Ma ei taha ja ei jõua tegeleda suhte lõputute probleemidega. Kui mul poleks last ja kui elukoht ei oleks minu oma, siis ma tõenäoliselt võtaksin oma kolm kompsu ja läheksin kuskile ära. Äraminemise soov on vahest ängistavalt tugev. Kuid mul on laps ja lahkumist ma korra juba proovisin. Ei õnnestunud.

Väga masendavad mõtted on täna.😦

2 responses to “Kui tuju on paha

  1. Leidsin Donnaelwira blogist lingi sellisele multikale:

    Mõnikord saab kurbust kasutada hästi. Mõnikord ei saa. Aga kui juhtumisi saab, siis on abiks sellised lood, mis on sisemiselt ühteagu nii kurvad kui ka rõõmsad.
    🙂

Lisa kommentaar

