Ma ei suutnudki eile Eurovisiooni vaadata…


… Tunnistan üles, et meie tänavune lugu oli mulle sedavõrd vastumeelt, et ma ei tahtnud vaadata kogu ülekannet. Mul oli piinlik! Terevisioon mainis, et me ei pääsenud edasi. Jumal tänatud!

Eestlased on üle võtnud soomlaste aastatetaguse rolli. Meie lugusid ei väärtustata. Ka huumori koha pealt.

5 responses to “Ma ei suutnudki eile Eurovisiooni vaadata…

  1. Oled sa kunagi mõelnud, et su lapse allergiad võivad tulla sinu mõttemaailmast?

  2. Olen. Aga kas ma peaksin siis olema Eurovisiooni üle õnnelik.

  3. Kas tuimalt kaasa elamine ja iga asja meeldivaks mõtlemine ei põhjusta uusi haiguseid?
    Muuseas, ma ei küsi seda paha pärast.

  4. Ei ma ei mõelnud seda Eurovisiooni pärast.
    Lihtsalt on ju võimalik olla tuimalt ükskõikne, kuna see lauluvõistlus on alla käinud pärast seda kui seal rohkem kui Euro – riigid osalevad.
    Aga kuna sa seda nii emotsionaalselt võtsid, siis tekkis mul mõte, et äkki sa reageerid ka teistele asjadele, millele võiks rahulikumalt reageerida nii emotsionaalselt ja see mõjutab su poega.

  5. Aga mõtlemisega pidi nii olema, et selle halva peaks mõtlema lõpuni ja siis leidma sealt midagi, mille poolest see hea võiks olla.
    Kui negatiivne emotsioon enda sisse jätta siis jääb ta närima, see tuleks ikkagi lahti lasta või lõpuni mõelda.

Lisa kommentaar

