Mhh, koht number 82


Kas ma peaksin kurvastama?

http://blogs.station.ee/ autoriteetsemate blogide listis olen ma 82.kohal. Otse Contra all ja Evelyn Sepa peal. 25 enim viidatud blogi hulgas minu veebipäevikut pole, seega mind igapäevaselt ei kajastata. Pole hullu! Ma polegi igapäevane kirjutaja.

Ma oleksin tabeli esimesele kohale pakkunud Innot ja Irjat, aga näed hoopis Väike nõid napsas koha endale. Rahvas on teinud väärt valiku… Mina olen ka 82.kohaga rahul🙂

One response to “Mhh, koht number 82

  1. Nonii, täna hommikul olin juba kohal 78😉

Lisa kommentaar

