Pakendiralli jõudis ka kõrsikuteni


Kõrsikud on meie pere noorima üks lemmikumaid maiustusi. Õigem oleks öelda – üks vähestest, mida ta üldse allergiate  tõttu süüa saab.

Täna avastasin kurvastusega, et kõrsikute pakendid on teinud uuenduskuuri. Nimelt on nüüd on pagaritoode müügil 150g plastikust karbikeste sees. Kõvem plastik karbike on pandud krõbisevasse kilepakendisse. Ei mingit nostalgilist pappkarpi! Ma olin ärritatud ja isegi ei hakanud hinnatõusu kalkuleerima. Samuti ei tihanud ma koostist lugeda. Jätsin ostmata.

Oh jah, minu praktika näitab, et enamasti toovad pakendite uuendused kaasa ka sisulisi uuendusi. Isegi, kui see ei väljendu koostise kirjelduses.

Üks vastav näide on Kalevi Pilvekese kommid. Rasmus sai neid süüa täpselt nii kaua, kuni Kalev pani uued pakendid. Pärast seda on kihelev ja katki kratsitud nahk garanteeritud. Kurb!

3 responses to “Pakendiralli jõudis ka kõrsikuteni

  1. Kas tõesti plastik tuleb siis odava. Ma ei saa aru, miks nad seda teevad. Papp on ju palju keskkonnasõbralikum:(

  2. Tervisekaitsenõuded? :S

Lisa kommentaar

