Lastest ja lapsevanematest


Kui lapse issi käib sõpradega väljas ja teeb nädalate kaupa ületunde, siis on see normaalne. Ema on ju lapsega.

Kui täiskohaga töötav ja “vabal ajal” last hoidev ema tahab ka rahu ja vaikust ning annab lapse päevakeseks hoida, siis on ta kohe hoolimatu. Laps vajab ju perekonda mitte eemale tõukamist.

Miks on töötaval issil rohkem õigust puhkusele kui töötaval emmel… Mina ei tea…

11 responses to “Lastest ja lapsevanematest

  1. Kas on ikka normaalne “Ema on ju lapsega” ? Minu arust mitte.

  2. Kahjuks ei ole meie pere ainus, kus selle “Ema on ju lapsega.” teema üle vaieldakse😦

  3. Kusjuures. Minul on ÜHE KORRA juhtunud nii, et sattusin uues töökohas vestlema umbes 35 aastase mehega. Avaldasin talle kaastunnet tema 12 tunniste tööpäevade pärast – ja ta vastas “Pole hullu, aga ma kogu aeg muretsen oma naise pärast, sest ta peab ju kogu selle aja lapsega kahekesi olema ja vat see on täiskohaga töö.” Ja niipea, kui tööpäev läbi sai, kiirustas ta koju, et lapsega tegeleda, et “naine natukenegi puhata saaks”.

    Ja mina tahaksin ka teada, miks mul on õnnestunud kohata ainult ÜHTE sellist meest, kuigi kokku olen ma näinud ilmselt tuhandeid meesisendeid? Selline peaks olema üks isa – mitte selline, kes tuleb koju ja arvab, et naine võiks nüüd ta kaela masseerida, sest see “tite kisa” ajab teda närvi.

    Aga tegelikult tuleb ennast lihtsalt jõuliselt kehtestada. Vähemalt muudes asjades on see mul siiani kenasti välja tulnud ja ma olen oma meest hoiatanud, et kui me kunagi lapse saame ja ta kohe algusest peale piisavalt ei panusta, istub ta lapse 6 kuu sünnipäevast ise temaga kodus nagu kõpsti ja vaadaku siis, kas on kerge või mitte.🙂 Pealegi usun ma, et see oleks hea mõte, sest ema ja lapse vahel on side saanud 9 kuud kauem tekkida, aga Eesti meestel ei ole miskipärast oma lastega eriti lähedasi suhteid.

  4. See sõltubki peresisestest kokkulepetest… Mul oli mees just tagant-utsitajaks, kui kõhklesin, kas ikka tasub üksi, 20-ndat nädalat rasedana kaheks nädalaks Hiinasse sõita ja mees koos 2-aastasega Eestisse jätta. Oma unistusi peab ellu viima, nagu täna ka Uhhuuduur2 viimases osas mainiti.
    Loodan niiväga, et vähemalt ema-isa omaette aega jagub nende sõprade, ületundide ja lapsekese kõrvalt.

  5. Sihuksed mehed tuleb maha kanda ja välja vahetada.😦

  6. krt, kes see ikka muidu head meest maha kanda tahab – esmalt tuleb ikka üritada natuke kasvatada😉 esimese asjana mahakandmine jäägu perekoolikatele

  7. Eks suurema osa sellest “meestele on rohkem lubatud” arvamusest oleme saanud oma lastetubadest. Annan endast parima, et minu poeg austaks nii ennast kui ka partnerit.

  8. aga võib-olla lihtsalt sellepärast, et ta pole endale selgeks mõelnud, millist rolli mängib tema kasvatus lapse arengus, et ta pole aru saanud, et ka tema vastutab selle väikse olevuse eest.
    Et ta ei vastuta ainult iseenda heaolu eest nii nagu meie ühiskond elu reklaamib.
    Et luues perekonna vastutad sa nende eest ja oma lapse kasvamise ja arenemise eest.
    Me lihtsalt kardame vastutust. Ja nii iseenesest mõistetav on ju see lükata teise inimese kaela.

  9. Või siis ei saa mehed aru, et laps saab alguse nendest mitte naisest sünnitusel.

  10. Rents, meil on kodus üks selline isa. Toosama esimesena sõna võtnu. On teine nii tubli, et kohati tunnen mina (kodus olev ema), et peaks lapsega rohkem tegelema. Igatahes oleme me väga õnnelikud, et meil nii üli-tore ja hoolitsev issi on.

  11. mis seal ikka, tavaline taks.
    Rääkimata sellest, et miks peaks issi jääma koju haige lapse ja haige emme juurde, kui tal ometi on samal ajal põnev õhtune üritus “miks mina pean kodus istuma kui sina ei saa kaasa tulla?”
    ja et miks seesama issi seab koos külla minnes tingimuseks “sina tegeled lapsega seal, mina tahan puhata”
    Kellel lugu vastupidi, sellel on rämedalt vedanud.

Lisa kommentaar

