Parkimisgeeniused meie ümber


Mõned päevad tagasi olin tööle minnes täitsa hädas. Kõnniteed, mida olen harjunud kasutama, olid täis pargitud. Ma elan umbes 200m kaugusel bussipeatusest. Jalakäiatele sobimatult pargitud autosid leidsin selle jalutuskäigu jooksul 9 tükki. Kõige kurvemaks teeb olukorra see, et sama trajektori kasutavad 5 päeva nädalas kahe erineva kooli õpilased.

Tegin esimesest ette sattunud autost telefoniga pilti. Jalakäiatel oli kaks võimalust – minna auto tagant läbi muda või mööda sõiduteed ja läbi lombi… Tõeline parkimisgeniaalsus.

Ahjaa, tagataustal paistab veel kolm “geniaalselt” pargitud autot.

auto.jpg

auto2.jpg

 

5 responses to “Parkimisgeeniused meie ümber

  1. Sa ilmselt ei ole üks nendest inimestest, kes arvab, et probleemi aitaks lahendada see, kui sa selle asemel (või lisaks sellele), et neid pilte meiega jagada, hoopis politseisse helistaksid ja nutuselt kurdaksid, et näed sa, pean tähtsale koosolekule minema ja kuidagi ei pääse kuiva jalaga, sest hoolimatud kriminaalid on autod kõnniteele parkinud? Sest politseil on kohustus su kõnele reageerida – kasvõi autonumbrid kirja panna. Ja vaikselt aga järjekindlalt on sellistest kaebustest abi.

  2. Ma ise ka mõtlesin sellele hiljem.

  3. Eile hommikul tööle minnes oli mul suht sama situatsioon – ainult, et parkimisgeenius oli end parkinud parkimist keelava märgi alla ja maksimum 0,5 meetrit ülekäigurajast. Kuna mul on “tänu” alles hiljaaegu toimunud õnnetusele üsna suur hirm tee ületamise ees, siis mõtlesin, et ei saagi üle tee. Parkiva auto tagant ju ei näe tee peale (ja see koht on üsna kehva nähtavusega niikuinii). Kuidagimoodi ikka sain üle tee – suures osas ka tänu viisakatele autojuhtidele, kes teed andsid.

    Kahjuks mõtlesin alles trollis olles, et oleks pidanud politseisse teatama… aga siis tuli ka mõte, et kas politsei üldse reageeriks sellele? Viimasel ajal ei ole minu suhtumine politseinikesse kõige parem.

    Ja kas ma peaks sellisel juhul helistama 110? Ja kui politsei tulebki ja auto on ennast mujale viinud, kas siis see oleks nö valeväljakutse?

  4. Mina saatsin pildid ära nende e-mailile vihjena. Eks näeb, kas vastavad.

  5. Neile niisama piltide saatmisest pole mingit kasu. Esiteks reageeritakse ainult siis kui sa soovid esitada avalduse antud süüteo kohta. Kui ka pildid saadad siis peab pildil väga hästi näha olema rikkumine(rivi masinaid kollase joone ees parkimas, on yx parimaid pilte mida ma teinud sel teemal olen). Sinu pildid seda ei näita.

Lisa kommentaar

