Kas väljend “see” on solvang?


Nuputan juba teist päeva, kas ma olen nähtamatu ja liiga tundlik või ei ole.

Eile viibisin neljaliikmelises seltskonnas, mille üks liige kasutas minust (minu juuresolekul) rääkides väljendit “see”. Mhh, äkki ma olen liiga emotsionaalne?

Minu peale viidati käega ja lisati, et SEE läheb ju nagu nii minema. Vastik okas on hinges.

6 responses to “Kas väljend “see” on solvang?

  1. Üldiselt pole jah viisakas teise inimese juuresolekul temast kolmandas isikus rääkida. Kui see ka otseselt solvanguna mõeldud pole, mõjub nii küll.

  2. No kui sa samas seltskonnas oled, kus sinu kohta niiviisi öeldakse, siis see on küll üsna solvav (minu jaoks kindlasti oleks). “See” ju märgib mingit elutut objekti elik asja, aga sina oled üpris elav inimene oma soovide, tahtmiste ja eluga… Mitte(niiväga)solvav versioon oleks võib-olla olnud “tema”. “Temaga” oleks olnud vähemalt näha mingisugune parem suhtumine, aga “see” näitab siiski midagi muud.
    Aga vähemalt tead, mis sinust arvatakse… kuigi jah, haiget see ju teeb, aga mõtle positiivselt – juba vähem kui kuu pärast oled sa mitte “see”, vaid hoopis midagi palju põnevamat ja tähtsamat!🙂

  3. Tundub et “see” inimene kes nii sinu kohta ütles oli vist su lahkumise pärast natuke solvunud ja elas oma pettumise sind lapsikult solvates välja.

  4. Seda viimast arvan minagi.

  5. elementaarse viisakuse vastu eksimine on see igastahes. et okas hinge ei jääks, tasuks asjaosalisega rääkida.

  6. Muidugi, on ebaviisakas. Aga samas võib ka ju kohe sellise käitumise kohta ka Ise teha märkuse.
    Kõikide inimeste viisakus suhtlemises ei ole kunagi sarnane, lastetoad on nii erinavad meil kõigil.

Lisa kommentaar

