Liigagi lihtne…


… on rikkuda enda kehtestatud reegleid.

Täna jõin hommikukohvi ühekordse kasutusega topsikust. Vähemalt olen nüüd ärkvel.

3 responses to “Liigagi lihtne…

  1. Ühekordne tops ei pidanud ju nii suur kahju olema keskkonnale 🙂
    Paindlikus on vist hetkel see märksõna.
    Teine teema on, et kas me ökoloogilist jalajäge tagaajades suudame ka oma emotsionaalse jalajälje tasakaalus hoida. Ei saa ju purustades ennast olla keskkonnale kasulik.
    Eestlasena võime me ka mõelda selles võtmes, et meid on vaja, et säilitada oma rahvusriik ja tugevus. Laiemalt vaadates oleme me siian suhteliselt keskkonnasõbralik riik olnud. Mis hetkel hakkab käest minema. Või siiski mitte.
    Igal mündil on alati kaks külge, ära unusta ka teist poolt leidmast 🙂

  2. Eestisse võiksid ka tulla tärklisest ühekordsed nõud, mida Aasias juba mitmel pool pruugitakse. Nagu tärklisele tavaks, laguneb see looduses täielikult. Tootmise keskkonnakulude kohapealt ma ei tea, aga vist ei pidavat ka need väga suured olema.

    Ma olen ka tööl ühekordseid topse tarvitanud. Keegi kuramus on mu kohvikruusi pihta pannud ja kogu aeg läheb meelest ära, et peaks kodust uue viima.

Lisa kommentaar

