Keda palgatakse turvameheks?


Käisin täna Grossi poes ja nägin nende uut turvameest. Olin enam, kui jahmunud. Kui mulle tänaval jalutaks vastu sellise silmavaate ja käitumisega noormees, siis eeldaksin, et ta on mingil põhjusel arenguhäirega. Mul ei ole selliste inimeste vastu midagi. Veetsin nooremana mitu suve arengupeetusega lapse seltsis. Siiski on ameteid, kuhu sellise taustaga inimesed ei sobi. Üks nendest ametitest on turvamees.

Mees, kes oli pandud Grossi poodi valvama, kõndis kilekott käes mööda poodi ringi. Minu lapseni jõudes lasi ta koti õhku täis ja tegi sellega pauku?!? Jäime lapsega seisma ja ei osanud kuidagi reageerida. See selleks…

Ühel hetkel tuli turva meie vahetusse lähedusse (umbes 1m kaugusele) ja kõndis minuga minuga mitu riiulivahet kaasa. Ise veel naeratas kuidagi imelikult. Mul tulid judinad selja peale 😦 .

Kui me kassasse jõudsime, siis seisis turva postkaartide tulba juures. Ta pani oma nina vastu postkaarte ja piilus rahvast sealt vahelt. Lisaks kõigele ümises ta viisikest….

Mul oli tunne, et olen sattunud varjatud kaameraga filmimise saatesse. Kas tõesti on turvafirmades nii kohutav tööjõukriis, et palgatakse iga tulija.

One response to “Keda palgatakse turvameheks?

  1. Noh, diskrimineerida ju ka ei saa. Ja töö tal nähtavasti yle jõu ei käi. Otse kurja ta ka kellelegi ei teinud. Miks siis mitte? Miks peab turvaja alati karm ja morn olema? Miks ta ei võiks lastega mängida ja lauluviise ymiseda? Saab Grossi pood kah lõpuks inimliku palge, Grossil endal kipub seda nappima. 🙂

Lisa kommentaar

