Kokaõpilane Katrin…


Mul on vist mingi kiiks küljes🙂 . Ma kohe ei suuda retseptidest kinni pidada🙂 …

Hommikul oli plaan teha odrakaraskit. Teadagi on sellel küpsetisel väga lihtne retsept. Mingil hetkel lisasin taignale marjad. Siis oli asi juba liiga vedel ja jahu otsas. Panin muna juurde ja lisasin veel maitsestamata jogurtit. Seejärel maitsestasin uuesti ja panin ahju. Idee oli teha karaskit. Välja tuli pirukas.😀

5 responses to “Kokaõpilane Katrin…

  1. Väga vahva blogi! Retseptid mulle meeldivad🙂 Mis Sa muidu odrakaraski sisse paneksid? Mina ei suuda ka retsepte 1:1le teha. Hommikul oli plaanis sepikut teha, siis avastasin, et või peaks ära kasutama. Võtsin lahti vastlakuklite retsepti ning panin selle järgi taigna kerkima, juurde lisasin seesami, päevalille ja linaseemneid. Praegu veel kerkib, kuid sepiku asemel saab täna hoopis seemne-kakukesi!

  2. Kõik mõõdud on tegelikult silma järgi pandud ja nagu ma kirjutasin, et kipun iga kord isemoodi tegema🙂 :

    300g Eesti Mahe odrajahu (eelnevalt tuulutatud)
    100g Eesti Mahe nisujahu (eelnevalt tuulutatud)
    300g maitsestamata talujogurtit või talupiimast valmistatud hapupiima (kasutan karaski sisse ka kohupiimajääke)
    2 spl taimeõli või veidi (selitatud) taluvõid
    1tl suhkrut või sortsuke suhkrusiirupit
    3/4tl söögisoodat
    näpuotsatäis soola
    Panen pannile (2cm paksune kiht) ja määrin pealt munaga.

    Küpsetan 200-225C juures 30-35 minutit. Nii lihtne see mu meelest ongi.
    Ahjaa, söön koos külma piimaga mmm…

  3. aitäh, eks katsetan peagi karaskit ka! kuklid said nämmud😉

  4. mida tähendab jahu juures märge: eelnevalt tuulutatud?🙂

  5. Jahu tuulutamiseks pane jahu kaussi, pritsi sinna peale vett ja lase paar tunnikest õhu käes seista (vanasti pritsis taluperenaine jahu kaseoksaga – nii olen mitmelt poolt kuulnud…). See aitab jahu paremini seedida. Nii on mind õpetatud.

Lisa kommentaar

