Mõtteid sünnipäevast


Miks peab sünnipäevalaps ise sünnipäeva korraldama? Palju vahvam oleks, kui seda teevad teised. Kambakesi teisele sünnipäeva korraldada on ikka lihtsam, kui üksi rabeleda. Kahjuks Eesti kombed näevad ette, et sünnipäevad on sünnipäevalapse mure.

Juba terve nädala olen kuulnud küsimusi: “Kas kohvi ja kooki ka saab? Ära unusta siis pudelit lauale panna. Juubelit ei saa niisama mööda lasta… Millal sünnipäevale tulla saab? Kas hakid terve nädalavahetuse salatit 🙂 ?” jne. Mul ei ole sünnipäevade vastu midagi, aga ümmargused sünnipäevad tekitavad minus stressi. Siis oodatakse uhkemat olengut ja suuremat lauda.

Otsustasin tänavu kombeid murda ja ei tee toidu all vaakuvat pidulauda. Tellisin tuttavalt (mahe)küpsetajalt kaks plaadikooki. Lisaks pakun mahla ja kohvi. Ongi kõik. Ei mingit salatit. Ei mingit hakkimist.

11 responses to “Mõtteid sünnipäevast

  1. olen juba aastaid teinud selliselt , et kuulutan Tartu Tampere maja välja luulelõuna
    kuhu igaüks toob kaasa, mida joob ja sööb
    saame kokku, loeme luuletusi, vaatame mu tarbekunsti ja pidutseme nende toiduainetega mis külalised kaasa on toonud
    ainult kohale sõidu kulud ja ei mingit suurt vaeva

  2. Mina korraldasin oma mehele sünnipäeva salaja. Mingist ajast on mul tekkinud unistus, et teeks hoopis sünnipäeva hommikusöögi. Väiksed soojad saiad. Päris või. Jogurt. Hommikukohv. Võibolla ka kook. Ilus alustus päevale. Kahjuks magasin vist sellise hommiku korraldamise maha.
    Aga võiks ju ka nii olla, et iga külaline võtab midagi ise kaasa, kui tuleb 🙂 Või teed mingi aktiivsema ürituse ja pakud pärast ka ainult kooki ja jooki.
    Igastahes PALJU ÕNNE 🙂

  3. Tänan! Mul on homme õige päev, siis on ka rohkem külalisi oodata.

  4. Tunnistan ausalt, et mina olen oma sünnipäeviti viilinud. Läinud perega kuhugi loodusse. Sest see on minu päev. Aga pidu olen pidanud paar nädalat ette või taha lihtsalt aastaajapeona. Ilma kohustuslike lisadeta ka nt mõttetute kingituste näol.

    Aga palju õnne sünnipäevaks ikkagi!
    Lilli, rõõmu ja nalja!

  5. Mina olen ka oma sünnipäeviti viilinud: läinud ametlikult perega loodusse.
    Ja pidu pidanud paar nädalat muul ajal.

    Aga Sulle palju õnne ja rõõmu ja teokat uut kümnendit!

  6. Palju õnne!
    Minu juubeli korraldasid mulle töökaaslased ja teise peo lapsed. Vanematele me õega katsume suured eeltööd ära teha, et neil vähem vaeva oleks, aastaid ka omajagu ja tervis pole kiita. Aga pidamata ka ei jäta, võimalus kogu perel kokku saada. Meil on nii suur pere, et võõraid enam juurde ei mahugi.

  7. Parimad tervitused hällipäevaks!!!!!

  8. Palju õnne juubeliks ka meie pere poolt!
    Kalli ka 😀

  9. kas küpsetasid sünnipäevaks ka leiba?
    või jätad selle mulle külla tulles tõelise leivaahju küpsetada

  10. Palju õnne:)
    Minu viimatises töökohas (praegu olen lapsepuhkusel) on küll selline komme, et kolleegid katavad laua ja sünnipäevalapse poolt on kohv või tee ja pisut süüa.

Lisa kommentaar

