Kaksikud ja kandelina


Täna oli taas päev, kus nõustasin tulevast kaksikute emmet kandelinade osas. Minu õnnetuseks oli poest ära viidud parem nõustamisnukk. Pididn näitama sidumist kahe ebasobiva nukuga 😦 .

Õnneks tuleb kaksikute emme esmaspäeval tagasi. Tal oli täna veidike kiire. Loodan selleks ajaks on nukkude mure lahendatud… Nii mulle kui ka kaksikute emmele meeldis sidumine kahe rõngaslinaga. See on lihtne nipp kahe põnni samaaegseks kandmiseks. Mulle meeldib ka kaksikute sidumine kahe lühikese linaga. Ühe pika lina kasutamine kahe lapse korral pole minu lemmik, sest reguleerimine on palju raskem. Saab siduda ka kahe pika linaga, aga siis on nii-nii palju pusimist.

Muidu oli tore! Mulle südamest meeldib kandelinasid näidata ja nende kasutamist õpetada.

2 responses to “Kaksikud ja kandelina

  1. Kus poes sa töötad?

    Võin ka katsejäneseks tulla 😀

  2. Ma töötan Looduspere poe kontori poole peal Pirital. Kui kandelina tuleb ostma keegi, keda müüjad ei oska aidata, siis palutakse mind. Muidu õpetan kandelina kasutamist Kaisukoolis. 🙂

Lisa kommentaar

