Kõige kavalam müük… Electrolux braavo!


Mida teha, et toodet oleks lihtne inimesele müüa. Ära räägi inimesele faktidest. Keegi ei taha kuulda igavaid fakte. Mängi emotsioonidega. Panusta perehoidmise soovile. Müügiedu on garanteeritud….🙂

NÄIDE: Kogu Eesti meedia kajastab uudist, et üle Euroopa on läbi viidud uuring nõudepesumasinatest. Viimased vähendavad peretülide hulka. Iga päev 10 minutit nõudepesu teeb aastas 61 tundi kodutööd. Pühenda see parem perega suhtlemisele. Uuringut rahastas Electrolux.

Suurepärane reklaamiidee. Ei valetata ju. Üheteistkümne Euroopa riigi kodanikke küsitleti. Kokku osales küsitlusel 200 inimest!?! 18,8 inimest riigi kohta. Vau! Uuringu tulemus – 52% eurooplastest nõudepesumasina omanikest on täheldanud, et selle kodumasina olemasolu on vähendanud nende koduseid sõnelusi. 88% venelastest oli väitega nõus. Kui eeldada, et igast riigist valiti enam-vähem sarnane hulk inimesi, siis pooldas väitet 16,5 venelast…🙂 Tõeline läbilõige Euroopa rahvaste arvamusest.🙂

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s