Kõige kavalam müük… Electrolux braavo!


Mida teha, et toodet oleks lihtne inimesele müüa. Ära räägi inimesele faktidest. Keegi ei taha kuulda igavaid fakte. Mängi emotsioonidega. Panusta perehoidmise soovile. Müügiedu on garanteeritud…. 🙂

NÄIDE: Kogu Eesti meedia kajastab uudist, et üle Euroopa on läbi viidud uuring nõudepesumasinatest. Viimased vähendavad peretülide hulka. Iga päev 10 minutit nõudepesu teeb aastas 61 tundi kodutööd. Pühenda see parem perega suhtlemisele. Uuringut rahastas Electrolux.

Suurepärane reklaamiidee. Ei valetata ju. Üheteistkümne Euroopa riigi kodanikke küsitleti. Kokku osales küsitlusel 200 inimest!?! 18,8 inimest riigi kohta. Vau! Uuringu tulemus – 52% eurooplastest nõudepesumasina omanikest on täheldanud, et selle kodumasina olemasolu on vähendanud nende koduseid sõnelusi. 88% venelastest oli väitega nõus. Kui eeldada, et igast riigist valiti enam-vähem sarnane hulk inimesi, siis pooldas väitet 16,5 venelast… 🙂 Tõeline läbilõige Euroopa rahvaste arvamusest. 🙂

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s