Kiviaed siin, meri seal :)


Üks päev kirjutasin, et mul on unistus elada maal. Olen mitu päeva niisama vaadanud kinnisvarakuulutusi. Mandri-Eestist pole ma leidnud suurt midagi. Polnud olnud ühtegi maja, mis oleks piltide järgi hinge kosutanud ja rahakotile sobinud. Mida lähemal pealinnale, seda mõttetumaks läksid hinnad. Miljon varemete eest… tavaline.

Vaatasin ka Saaremaa kinnisvara. Kaunid majad, kaunis keskkonnas… 1-2 miljonit. Maa tuleb kaasa… Vägisi kiskus unistama. Meri paari kilomeetri kaugusel. Tagaaias kasvavad õunapuud. Kiviaed määrab aia piirid. Kuressaare 10-15km kaugusel. Ahvatlev! Unistada on nii hea🙂

7 responses to “Kiviaed siin, meri seal :)

  1. Nukker on isegi lugeda.

    Meil on järv ja mets, aga mehel pole seal tööd ja minu pedagoogipalgaga peret üleval ei pea.

    Üha enam tundub, et jäämegi tallinlasteks😦

  2. See ongi põhjus, miks ma olen viivitanud maale kolimisega. Äkki oleme hiljem töötud ja siis pole kaunist majast ja aiast abi… Kuigi jah, mu lapse isa on kuldsete kätega mees. Ma ise pole ka kunagi tööpõlgur olnud.

  3. Kuldsete kätega on minugi mees. Paraku ON Tallinna ja Lõuna-Eesti palkadel sõna otseses mõttes kümnekordne vahe sees.

    Nüüd on mees hakanud vaatama maju Tallinna lähistele. Kompromiss seegi… kuigi mul on, ütleme ausalt, järveigatsus. Seitsme järve maalt pärit olles ei suuda ma merega harjuda.

  4. Minu unistus: omada suvekodu maal, kõndida põldude vahel valge ülikond seljas, hingata värsket õhku, filosofeerida ja jumala pärast, MITTE teha maatööd, mitte küüneotsakesegi võrra:)

    Tegelikult on see unistus mõnevõrra juba teoks saanud, sest mu emapoolse suguvõsa talus elavad praegu mu vanemad, kes pensionieas sinna kolisid ja eks ma neil külas ikka käin.

    Ise tahaks siiski elada linnas (kuigi Eestis pole ühtegi linna, mis oleks minu maitse jaoks piisavalt suur, Tallinn ajab hädaga asja ära – kuigi, mitte kõige suurema hädaga, ma tegelikult armastan Tallinnat ja isegi väga), aga töötada tingimata kontoris. Kui peaks ka elama maal – töötada tahaksin ikkagi kontoris.

    Kusjuures valdav enamik uurijaid väidab, et elu linnas (muidugi mitte igasuguses, vaid juba keskkonnasõbralikuks kohandatud linnas) on keskkonnasäästlikum elust maal, talumajas. Olen neid uurimistöid ka ise aeg-ajalt RV-s kajastanud. Aga tõeline keskkonnasõbraliku linna korüfee on muidugi Mari Jüssi, kelle suust olen mina kui paadunud linnaelusõber nii mõndagi lohutavat kuulnud:)

  5. Ma tean, et linnas on säästlikum elada, aga hing otsib kosutust.

  6. Äkki sa oskad soovitada mõnda raamatut mis kirjutab eesti kombestikudest ja tavadest ja uskumustest, miks nii võit teisti tehti jne.

  7. Palju head lugemist saab
    http://www.erm.ee/
    Palju rohkem juttu, kui enamu raamatutes.

Lisa kommentaar

