Õudne arstilkäik :(


Juba hommikul Rasmus pirises ja pidas ennast üleval nii halvasti kui vähegi oskas. Vestlesime pojaga pikalt ja tundus, et ta sai aru. Rasmus käis oma käitumise üle hommikul järgi mõtlemas ja tuli mõne aja pärast andeks paluma.

Seejärel läksime bussiga arsti juurde. Bussis hakkasid jamad taas pihta. Laps ei tahtnud istuda. Laps ei tahtnud bussist välja tulla. Arsti ooteruumis ei meeldinud talle sussid. Kui ma keelasin, et ei tohi ooteruumi kiike ümber ajada, siis hakkas ta jalgu trampima ja kisama (täiesti ebatavaline minu lapse puhul). Arsti kabinetis jooksis Rasmus arsti eest ära. Ma pidin ta vägisi sülle võtma. Ta ütles halbu sõnu. Et ta mõnda neist teab, seda mina ei teadnudki. Ühesõnaga täitsa jube. Arsti kabinetist väljudes oli mul tahtmine ta peale kisada. Olin vait, sest ruumis oli teisigi väikseid lapsi. … Ja siis õue jõudes oli mu laps ümber vahetatud – viisakas, rahulik, läks ilusti bussi, hoidis käest kinni jne.

Igal juhul on arsti juures käidud. Rasmust lasteaeda veel ei lubatud, aga vastavalt Eesti seadustele hoolduslehte talle enam ei antud. Teiste sõnadega “vaata ise, kus ja kuidas oma lapse hoitud saad”. Õnneks on mul lapse isaga kokkulepe, et tema hoiab last uuel nädalal. Kui ta kodus olemise eest mingit raha tahab saada, siis peab ta ise haiguslehe võtma😦 .

Lisa kommentaar

