Rõõm saabus minu õuele :)


toidulaud 

Tellisin paar päeva tagasi Tervitus.ee interneti poest mahedat toidukraami ja nüüd see saabuski. Mulle toodi kaks suurt kotitäit toitu.

Panin kraami kappidesse ära. Seejärel valasin endale klaasi värsket talupiima ja sõin killu imepehmet ja healõhnalist leiba mahedamaitselise juustuga. Magustoiduks sõin lusikatäie mett. Mis sa hing enam tahta oskad?🙂

5 responses to “Rõõm saabus minu õuele :)

  1. Tallinna kaubamaja alla on miskine uus ökotoidupood tekkinud. Mulle kui laisale inimesele meeldib – kaubamaja jääb niikuinii töötrajektoori kõrvale, sealt siis hea ligi võtta.

    Küllap paljud tarbiks mahekraami rohkem, kui see neile võimalikult nina alla toppida.

  2. Aga mett ma saan otse oma isa käest, Kesk-Eestis. See on suur privileeg:)

  3. Tavapoes on mahekraami kaugelt liiga vähe. Kaubamajas on mingi valik ja Stockmannis ka, igal pool mujal on üsna juhuslik.
    SIinkohal – Esko pole tunnustatud mahetöötleja, seega kui tal tooraine ongi mahe, siis lõpptoodang mitte.

    A konkreetse poe puhul häirib mind gnld-pool. Ei tohiks lasta segada sellest, aga näe, minus tekitab tõrke.

  4. aga mis see rõõm maksis?

Lisa kommentaar

