Mõtteid…


Uni

Paljud minu tuttavad on kurtnud, et nad ei suuda oma kodus puhata. Olen neilt küsinud, kuidas nad siis puhkavad. Saan vastuseid, et panen raadio mängima ja vahin telekat… Lähen kell üks öösel magama… Mängin arvutimänge… Sellised vastused tekitavad minus alati kummalise tunde. Kus siin on puhkamine? Ma tean, et igal inimesel on õigus valida temale sobiv eluviis… Samas nii väga tahaks soovitada, et pane raadio kinni ja naudi vaikust. Ela paar päeva teleka- ja arvutivabalt. Mine varakult magama. Tekita unerežiim. Käi jalutamas. Igas linnas on parke. Maal elades on vaja vaid uksest välja minna. Mine trenni. Võimalusi on ju…

Pilt võetud siit.

2 responses to “Mõtteid…

  1. Üks minu tuttav ütles mulle kunagi nii ilusti – Sa ei saa aidata inimesi, kes pole veel jõudnud nii kaugele. Sa ei saa suunata neid, kes pole selleks valmis. Sellega võid sa neile teha pigem halba kui head.
    Nii ma istun ja kuulan õudusega, mis vaktsiine mu tuttavad oma lastele teevad, millist toitu nad tarbivad, milliseid ravimeid ja toidulisandeid nad tarbivad. Need, kes on valmis või huvi asja muuta, nendega saab ka rääkida asjadest, aga väga paljudel pole selles julgust.
    Võimalik, et see kõik tuleb toidust…

  2. Just!

    Sellepärast ma kirjutasingi, et “nii väga tahaks soovitada”. Abi on vaid siis, kui ise otsus teha.

Lisa kommentaar

