Heade uudiste meedia :)


 

Mul on üks väga-väga hea sõbranna, kelle suust ma kuulsin kord huvitavat mõttekäiku. Nimelt on temal tavaks vältida kurbi, koledaid, ärritavaid, hirmutavaid ja muid moodi segavaid meedia uudiseid. Ta ütles, et unistab sellest, et telekas oleks vähemalt üks kanal, mis räägiks headest asjadest. Stressi tuleb niigi igalt poolt… Mind jäi see mõte kummitama. Äkki me oleme nii stressis, sest me otsime ise stressi. Milline leht müüb kõige paremini? Ikka tabloidleht surma ja seksiga…

2 responses to “Heade uudiste meedia :)

  1. Ma mõtlen vahest nende inimeste peale, kes ostavad kõiki neid lehti, kus müüakse surma, õnnetusi. Miks nad neid ostavad? Milleks on vaja meedia üle külvata selliste uudistega? Neid võiks kuidagi omamoodi kajastada siis nii nagu statistikat, neid halbu asju.
    Mul on isegi kahju Britney Spearsist, selles kontekstis, et ta on ema ja iga tema liigutuse ümber tehakse nii palju meedia kära. Võiks ju lasta inimesel olla.

  2. Seda, miks müüb just negatiivne uudis, ei saa mina ka aru. Kuna mul on ka tööalane kokkupuude meediaga, siis on mul igasugustest võigastest uudistest ja piltidest ikka väga kõrini.
    Ehk siis neil päevil, kui ma põhitööl ei ole, väldin ma meediat. Kui muusikat kuulan, siis ka oma plaate või mõnda reklaamivaba netiraadiot.
    Ning see aeg, kui ma lapsepuhkusel olin, oli sellest suhtes suurepärane. Ei mingeid uudiseid!

Lisa kommentaar

