Päris raske on projekti jätkata…


Meid Rasmusega tunnistati täna hommikul endiselt haigeks. Rasmusel on lümfisõlmed paistes ja hääl ära. Mind vaevab tohutu nõrkus ja antibiootikumides korratu kõht. Kuna meil mõlemal pole soovitav eriti väljas viibida, siis on mu mahetoiduvarud kokku kuivamas.

Viisin pärast arstivisiiti Rasmuse oma isa juurde ja külastasime emaga Kadaka Selverit. Lootsin, et äkki on sealne ökotoidu valik parem. Valik oli erinev, aga mitte parem. Selverist õnnestus mul osta rafineerimata suhkrut, ube, ökojogurtit ja -kohupiima, kodumaiseid musti sõstraid (külmutatud; ei usu, et mahetoode) ja Vändra ökoleiba. Nagu arvata oligi, maheköögivilju polnud 😦 . Muud ei jäänud üle, pidin valima tavalised köögiviljad. Otsustasin osta vähemalt kodumaised, kui muud pole… Leidsin naerist, kartulit ja kapsast. Tavaline sibul on enamasti üleväetatud. Seda ma Selverist ei ostnud. Õnneks on sibula ja küüslaugu kodused varud veidike suuremad.

Poes käisin küll, aga pesupulbrit ja nõudepesuvahendit ikka ei ostnud. Koju jõudes oli tahtmine endale vastu pead anda. Ohjah, mul on vist haiguse järgne stress… Mul tuli haigusega 4kg kaalulangust 6 päevaga. See on mu kehale vist liig.

Tõin kauba koju ja puhkasin nagu vanainimene. Istusin 10 minutit ja lihtsalt olin. Mul oli tunne, et ma ei jõua lapsele järgi minna. Lõpuks ajasin ennast püsti ja läksin vanemate poole. Rasmus oli oma lõunauinaku ära teinud. Puhkasin veidike vanemate juures ja tõin Rasmuse koju.

Homme hommikul peame taas vara tõusma. Rasmusele tehakse vereproov. Loodan, et lapse issi saab temaga polikliinikus ära käia.

Pean ise selle nädalaga terveks saama. Tagumine aeg on esmaspäeval tööle minna.

5 responses to “Päris raske on projekti jätkata…

  1. Ma lihtsalt ei jõudnud minna ökopoodidesse… Kodu lähedal on Prisma ja Kadaka Selver. Suured kauplused, aga valik on olematu.

  2. Tavapoodides ongi tavaliselt va 20-50 nimetust ökokaupa, neist suur osa pehme paberi tooted pealegi.

    Et miks? Küllap tead isegi.
    Mul ei ole peas praegu ühtegi head hooba, millega jaekette mõjutada 😦 Aga millegagi peaks. Enam-vähem valik on Kaubamajas (eraldi riiul) ning Stockmannis. Muudest tavapoodidest saab suhteliselt juhuslikku valikut. Ometi teeb enamik maaletoojaid tööd, et oma kaupu kettidesse saada.

    Kodumaine köögivili: ca 1200+ tootjat on, kes võiksid (osa peale üleminekuaja lõppu siiski nendest) oma tootel kasutada Eesti mahemärgist (http://www.ceet.ee/pdf/okomark.jpg) – st, kuni ta seda ei töötle ega pakenda 🙂 Töötlejaid on 24 – st, nendest mingi osa võib pakendada ka. Nende hulgas on puu- ja köögviljade pakendajaid kolm tükki! Vähemalt üks nendest ei tegele sellega hetkel aktiivselt, kuna nö tegijad on ise Eestis ära (Mahetalu) ning nende tootmine on veel üle aasta piirastud mahus. Üks nendest töötlen peamiselt teravilja (Eesti Mahe) ning üks müüb peamiselt läbi oma poe (Ökosahver).
    Telli Sahvri kast?

  3. Olen vist vanamoeline, aga tahan köögivilja oma silmaga näha ja oma käega katsuda. Olen kaks korda saanud Ökosahvrist hallitanud küüslauku. Võimalik, et see on olnud kurb kokkusattumus. Seetõttu eelistan ise üle vaadata. Samas pole mul hetkel tõesti muud valikut. Pean vist ikka kuskilt tellima. Haige lapse kõrvalt ei saa ise ju välja.

  4. ma ei viitsi refereerida, aga korrast ära seedimise kohta loe kindlasti siit:
    http://www.loodusteraapia.ee/pages/docs/1.doc

  5. Kedagi head inimest pole Sahvrisse saata? Mees on vist tööl sel ajal. Stockmannist saaksid Mahetalu kooritud-puhastatud juurikaid, oleks hea lihtne pooltõbisena teha süüa.
    Tegelikult on ju Uue-Maailma Mahekaubas ka juurikad täitsa olemas ning liha ka. Aga jälle – kuidas kätte saad?

Lisa kommentaar

