Igatsus


Mul on juba ammu üks unistus. Tahan elada kuskil vaikses maakohas… veel parem kuskil saare peal. Mu unistuste kodu on tehtud väärikatest palkidest. Iga palgi puuring räägiks oma lugu. Tuppa sisse astudes tunned puu lõhna. Maja keskel laiub suur leivaahi. Kütad korra ja terve maja on soe. Tahan teha ise leiba. Sellises maakohas on kevad lõhnast tunda. Esimesed kevadised pungad lõhnavad kui suhkrusiirup. Astud hommikul õue ja tõmbad kopsud ümbritsevat rahu täis. Tahan, et mul oleks aed, kus kohas endale juurikaid kasvatada ja marju ning õunu ka. Sügisel saaks metsas seenel käia ja marju kuivatada. Tahan, et teekann auraks kuumal pliidil, kui külalised tulevad…

Maja ostmine kuskile idüllilisse maakohta poleks üldse võimatu. Piisaks pealinna korteri mahamüümisest ja väikesest laenust ning koht oleks olemas. Probleem oleks hoopis muus. Mis tööga mu pere seal elatist teeniks? Kuidas mu laps kooli pääsema hakkab? Kas muu töö kõrvalt suudaksime maja korras hoida? Kas peaksin elama mõne linna vahetus läheduses? Mõtteid jätkub.

3 responses to “Igatsus

  1. Paistab, et keegi mõlgutab veel sarnaseid mõtteid kui meie pere. Tore oleks, kui neile küsimustele lihtsad vastused oleks.

  2. Mul on lihtne vastus – tulge saare peale elama. Peab ainult esimese sammu astuma, küll muu juba iseenesest lahti rullub, leidub nii tööd kui koole ka saarte peal.

    /Murueit – paadunud kodusaare, Saaremaa, fännaja./

  3. Saaremaa on ka minu lemmiksaar. 🙂

    Eks see oleks kättevõtmise asi. Me kunagi elukaaslasega isegi vaidlesime, kuhu saarele keegi tahab. Elukaaslane tahtis Hiiumaale ja mina Saaremaale. Siiski pole me kinnisvara hindade uurimisest kaugemale jõudnud.

Lisa kommentaar

