Nii kurb avastus…


Olen alati MiniRisk toodetest hästi arvanud. Nüüd leidsin loputusvahendis sisalduvale kummalisele ainele vaste. Minirisk pesuloputusvahend (2l) sisaldab 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol nimelist ainet. Viimane on oma koostiselt mürgine säilitusaine ja põhjustab dermatiiti. Nii kurb… Milleks panna allergikute kodukeemiasse säilitusaineid, mis soodustavad nahapõletikke.

8 responses to “Nii kurb avastus…

  1. Tjahh. Me loobusime miniriskist natuke enne lapse sündi. Pärast seda hakkasid mu mehe nahaalergiad vähenema. Võimalik, et ka sellest.
    Aga head turvalist pesupulbrit, mis hästi peseks pole ma siiani leidnud.

  2. Kiidetakse Ecoveri (pesuomaduste poolest), aga mu laps ei kannata seda. Proovin siis taas pesupähklitega. Plaanin osta ka pesupallid. 12 kummist palli, mis pannakse masinasse. Läheb oluliselt vähem vahendit.

  3. Hmm. Pole ei pähkleid ega palle proovinud.
    Kas Ecover on ökopulber?

  4. Ecover on teada-tuntud ökovahend. Peaks olema täiesti taimne. Minule Ecover meeldib, mõnele hakkab aga lõhn vastu (sidruni lõhnaga kui mu mälu mind ei peta). Ecoveri vedel plekivahend on aga lausa asendamatu. Ja noh, nõudepesuvahend ja puhastusvahendid on ka hea. Neid olen jäänud kõige stabiilsemalt tarbima.

    Pesupähklite puhul kippus pesule juurde hallituse lõhn. See võis olla muidugi ka meie tolleaegse elukoha probleem. Ka jätsid pähklid pesu veidi halliks ja plekke välja ei pesnud. Almawini pulber oli päris hea, kuid mulle meeldivad vedelad vahendid rohkem. Sodasan on ka OK, kuid mulle selle lõhn ei meeldinud.

    Praegu Helsingis elades kasutan kohalikku taimset ökovahendit. Peseb kenasti ja lõhn on hea.

    Kodus väga lubjase veega kasutasin ka magnetpalli, siin soomes aga lubjaga probleeme ei ole ning pall on kodus.

  5. Jah, Ecover on Euroopa üks tuntumaid ökokodukeemia sarju. Sellest kirjutati ka Epp Petrone tõlkeraamatus “Paljaks kooritud”. Täistaimne ja heade omadustega. Looduspere toob maale, aga müüvad ka Stockmann ja mitmed teised ökopoed.

    Ecoveril on pulbrid, geelid, plekivahendid, pleegitid. Aga minu laps on ikka liiga allergik. Temale ei sobi. Muidu mulle väga meeldib see sari. Nende pesugeel on mu teada nii tseoliidi kui ka fosfaadivaba. Pesugeel on lavendli lõhnaga. Kohe kahju, et ise ei saa seda koju osta. Muidu ostaksin 25-liitrise kanistri ära ja oleks terve aasta mureta…

    Pesupähklid on indiast toodud looduslikud pähklid. Neid on nii pähklite, pulbri kui ka geelina. Pähklite ainus häda on, et nad ei võta raskemaid plekke. Siis tuleb ikka sapiseebiga nühkida. Samas ei kulu pähklitega pestes loputusvahendit. Pesu jääb väga pehme. Pesupähklitega pestes kipub hele pesu pikapeale kollakaks minema. Siis on vaja taas valgendada. Kasutame valgendamiseks Ecoveri hapnikupleegitusainet. Pesupähklitega pestes jääb riietele õrn äädika lõhn.

    Eks ma kasutan uue loputusvahendi leidmiseni taas äädikat loputussahtlis. Olen seda ennegi teinud.

    Pesupalle plaanime taas poodi tellida. Siis ostan ise kindlasti ühe paki ära.

  6. Tänan heade nõuannete eest. Olen neid pikalt otsinud🙂
    Nüüd on kuhu edasi mõelda ja katsetada.

  7. mina ei saanud pesupähklitega pesu puhtaks
    ja pesen ikka odava pulbriga
    tänan Jumalat et sedagi mul on
    Inglid tõid mu õuele 5 kilo

  8. Kas keegi oskab öelda midagi Surcare sensitive’i kohta. Toodetud UK-s.

Lisa kommentaar

