Jäin haiguslehele


Kuna hommikul ärgates oli taas 39,6 palavik, siis ei jäänud mul muud üle, kui koju jääda. Helistasin tööle ja ütlesin, et ma ei tule. Oi, kuidas mulle ei meeldi selliseid kõnesid teha. Teistel on sellel nädalal kordusinventuur ja mina olen kodus😦 Mul on töökaaslaste ees piinlik.

Mulle endale tundub, et olen jäänud angiini. Kutsusin endale tänaseks arsti koju. Eks näi, mis tema arvab. Kurk on hirmus valus ja pea tundub meeletult raske. Kuna Rasmus on ka tõbine, siis haiguslehe võtsin temaga.

5 responses to “Jäin haiguslehele

  1. Ehk saad ikka enda haigusest jagu. Ilmad on ju ka sellised haigusi soosivad – vähemalt minu meelest.
    Ja see töökaaslaste ees piinlikust tundmine – hmm… seda tuleks ikka siis tunda kui haigena tööle lähed ja sead teiste tervise sellega nö ohtu.

    Head paranemist!

  2. Tahaksin sind kuidagi aidata, paranemisel.
    Juba mingi aeg tagasi tahtsin su lapsele soovitada kuningakepi õli alergia jaoks.
    On sul kodus C-vitamiini ( nt. atseroola -sahharoosiga) aga neid tuleb tarvitada väikese vahega , et neerudele ei hakaks.(lapsele tee neljaks ja anna vahega) Ise söö miski 4-5 või rohkem, aga samuti väikse vahega.

  3. Acerolat on küll…

  4. See on müüt, et c-vitamiin aitab viiruste puhul
    Käisin aasta lõpus ühel teabe päeval , kus tohtrid rääkisid, et c- vitamiin koormab vaid neere ja muud ei midagi
    Mind on alati aidanud küüslauk, küüslauk lõikudena laual, kui keegi tunneb, et hakkab haigeks jääma ja küüslauk toidu ja võileiva peale lõigatuna.
    Muide sellest ajast saadik, kui söön selle vanade juutide reeglite järele, mis ma ka Sulle meilile saatsin, ei ole ma ühtki viirust põdenud, varsti aasta aega, muidu olin mina alati esimene, kes kõik viirused endale korjas ja läbi põdes, kui ainult keegi natuke mu lähedal köhis. Jõudu ja jaksu põdemiseks. Võta aeg maha ja ole enda vastu hea
    Kõike kaunist

  5. Sellepärast tulebki võtta C-vitamiini vahedega, väikeste koguste kaupa, et ta neere ei koormaks.
    C-vitamiin toetab üldist immuunsüsteemi, seega kui organism on viiruse endale ligi lasknud oleks vaja ju seda tugevdada.
    Suurtes kogustes tarbitakse c-vitamiini lühikese aja jooksul, aga jah mitte korraga vaid jagatun päeva peale osadeks.
    http://et.wikipedia.org/wiki/C-vitamiin

Lisa kommentaar

