Edusammud


Täna hommikul kaalule astudes rõõmustasin. -5kg. Olen jõudnud esimese verstapostini. Kaalulangetamiseks pole ma lugenud punkte, ega söönud light-tooteid. Söön korralikku tervislikku toitu ja pean kinni mõnest reeglist. Ma söön ühe portsu korraga. Ma ei jäta toidukordi vahele. Ma joon piisavalt vett. Ma ei näksi. Söön 3 korda päevas. Ma söön liha/kala 1-2 korda nädalas. Ma puhkan öösiti piisavalt.
4 responses to “Edusammud

  1. Lisaks sellele harid sa teisi, neid, kes viitsivad vähegi lugeda, miks on mingi toiduaine parem kui teine 🙂
    Tubli!
    Kui sa veel omandad mõtteviisi, et see tegelik sina oledki see saldem inimene , või on sul see juba olemas?

  2. Tegelikult on ülekaalul igapäevaelu segavad faktorid. Ma väsin. Ma hakkan kergesti hingeldama ja mul on raske normaalseid riideid leida. Loodan, et seekord mul tõesti õnnestub. Mõtteviisi muutumine… Ma arvan, et ma alles arenen. See oli üks põhjustest, miks hakkasin kirjutama. Siis on endale hea meenutada ja on vähem tagasilanguseid.

  3. Aga see on ju vahva, et suudad teha midagi, mille oled eesmärgiks seadnud.
    Ja muide – ma ikka piilun, mis Sa siin kirjutad ja tunnen, et mulle hakkab ka selline ökotoitumine üha rohkem külge 🙂

  4. ARMAS KATRIN!!
    Olen rõõmus Su edusammude üle. Tahan soojalt soovitada Sulle üht head nippi, mis on omal nahal ära proovitud. Kuigi inimesed ja seal hulgas ka teadlased on selle Adik Levini „imedieedi“ puhul skeptilised .Mul on tänu aastate pikkusele medikamentoossele kuritarvitusele ja äärmiselt vaesele dieedile maksa rasvdüstroofia ja sellega seoses ei tahetud mulle isegi lihtsat songa operatsiooni teha , põhjendati sellega, et suren narkoosi all lihtsalt ära, kuna maks ei kanna neid ravimeid välja. Võtsin veebruari kuus ette ja jälgisin rangelt mida söön, see nipp seisab selles , et ei söö piima ja looma valke segamini .Ei söö kartulit ega leiba lihaga ega võiga. Eri toiduainete seedimisaeg on 2-3 tundi ja ma võin süü ka süda öösel kellast hoolimata, ja ma ei söö siis kui isu ei ole. Algul oli see üsna koormav ja tülikas, kui liigud palju ringi, ühiksondlikes toitlustamiskohtades süüa ei saa. Kandsin kaasas rohelist teed, leiba, rafineerimata õli, tomatit või kurki, rosinaid ja tulin vapralt toime
    Võtsin esimese hooga 9 kilo maha, kusjuures end näljutamata, nüüd olen kokku kaalust kaotanud umbes 15 kilo. Lihtsalt jälgides mis kell sõin ja mida millega. Mu vereproovid olid enne opi 5+ ja sel momendil kroonilise maksahaiguse ravi ei vajanud Kui soovid, võin saata Sulle meilile toiduainete grupid, mis millega sobib ja kuidas valmistada?
    marjureismaa@hot.ee

Lisa kommentaar

