Paistab, et viirustel ei tule lõppu…


Eile õhtul tabas mind kõrge palavik. Olen 24 tundi veetnud 39 palavikuga. Ma pole ainus. Mul on enamik sõpru haiged. See on see lumeta talv…

2 responses to “Paistab, et viirustel ei tule lõppu…

  1. palavik on minu teada tegelikult hea, olen lugenud kunagi ja kusagilt, et üle 38, 5 palavik hävitab organismis tekkida võivaid üksikuid vähirakke. korra paari aasta jooksul vähemalt olevat igati kasulik. ja et lapsed, kellel on vähk, on tihti just sellised, kes pole kunagi haiged olnud varem, on olnud vastupidavad viirustele ja nii. sellele räägib küll vastu väikse ajuvähiga regina ema blogi, kes kirjeldab, et tema tütar on just olnud sünnist saadik haiglane laps….

  2. “palavik pole haigus, vaid üks vahendeid, millega organism võitlen infektsiooni vastu ” Spock

Lisa kommentaar

