Iseenda mõistmine


Mul olid aasta alguses tööl rasked ajad. Palju närvipinget ja välja ütlemata sõnu. Nüüd nädalavahetusel tabas mind kõhuhäda. Täna hommikul vihjas firma omanik, et äkki oli lihtsalt mõni ülesanne või olukord nii ajudele käiv, et ma ise mõtlesin ennast haigeks. Hakkasin meenutama. Olin mitu korda lasknud peast läbi mõtte, et rabelen ja rabelen, aga kasu pole. Olukord ajab lausa südame pahaks. Kui rahvameditsiini uskuda, siis sain, mis tahtsin.🙂

One response to “Iseenda mõistmine

  1. Kas Sa ülemusele ka ütlesid, mis tulemusele jõudsid? Et tunned, et rabeled, aga kasu ei ole?
    Mina tean küll, mis tunne on end haigeks rabeleda. On ette tulnud. Mul on kõige rohkem olnud kasu sellest, kui ma sellest asjapulkadega räägin. Aga peab muidugi olema arusaaja asjapulk.

Lisa kommentaar

