Juuksevärv


Juba mitu nädalat olen tahtnud juukseid värvida, aga kuidas teha seda oma eksperimendile sobivalt. Hakkasin uurima ökojuuksevärve. Neid on Eesti turul päris mitmeid. Küsisin nõu tuttavatelt inimestelt, kes on ökovärve kasutanud. Tulemuseks oli, et igaüks soovitas oma. Kuna mulle ei meeldi juukseid väga sageli värvida, siis otsustasin valida värvi, mis kestaks vähemalt 3-4 nädalat. Kasutajatelt sain viheid, et enamik ökovärve on kehva püsimisega. Samas pole kihelemist ja juuste lahti minemist.

Leidsin Loodusperest mõistliku hinnaga (98.- mu meelest) hennapulbri. Pakendil lubati, et kuna värv ei sisalda metalle, siis see sobib ka värvitud juustele. Ma veidi pelgasin, aga lõpus ostsin ära. Segasin õpetusele vastava pudru valmis ja panin pähe. Ootasin tunnikese. Tulemus jäi loomulikum ja ilusam, kui ma ootasin. Henna suhtes on mul alati eelarvamus, et sealt saab kärtspunased juuksed. Mina sain õrna punase läikega pruunid juuked. Olen rahul. Nüüd jääb oodata ja vaadata, kas värv kulub ranti jätmata. Nii pakendil lubati.

Pilt:
http://www.spiritofnature.co.uk/acatalog/n5155.jpg

One response to “Juuksevärv

  1. Esiteks on Su blogi väga vahva lugeda ja teiseks julgustasid sa mind ka nüüd seda juuksevärvi kasutama. Seisab mul vaeseke juba paar nädalat kodus riiuli äärel ja ootab oma korda.
    Jätka samas vaimus!😉

Lisa kommentaar

