Imelik hommik ja liiga palju küsimusi



Eile oli taas päev, kus me lapse isaga ei suutnud leida ühist keelt. Vaidlesime, riidlesime, kärkisime. Naiselik alahoidlikus ja häbi lapse ees (ma siiralt tunnen piinlikust, kui mu laps neid riide näeb/kuuleb), sundisid mind lõpuks vaikima ja kuulama. Ma tahtsin, et see tüli lõppeks.

Hommikul tööle minnes haarasin lugemiseks kaasa raamatu. Kuna laual oli olemas L.Viilma VI raamat, siis võtsin selle. Lugesin ja lugesin. Tavaliselt hakkab mul selliste raamatute peale pea valutama ja ma ei suuda neid pikalt lugeda. Täna hommikul seda probleemi polnud. Imelikud mõtted keerlesid peas.

Kas ma tahan lahkuminekut või kooselu? Võib-olla ma lihtsalt ei taha kuulata, kuidas jäära tähtkujust meesosapool mulle tõe valusalt välja ütleb? Äkki ma lihtsalt olen nii uhkust täis, et ei suuda kuulata kriitikat. Ehk olen ma lihtsalt kasvanud teadmises, et minu ema ja vanaema suutsid lapsi üksi kasvatada, siis suudan mina ka…

Kas ma seda tahangi? Kasvatada üksi last… Tunda, et ma olen solvunud ja näidata, et olen parem, kui teine osapool. Kas ma oma olen kehv toetaja oma perekonnale? Kas olen liiga suur egoist? Kus kohast võtta see tunne, mis teeks suhte taas rõõmsaks? Kui elada elu nii nagu seda soovib meesosapool, siis oleks ju rahu majas. Aga minu soovid? Kas meesosapool soovib minu tunnete ja soovide kulul elada? Kas ma peaksin seda lubama? Kas ma soovin ise teiste üle domineerida? Kas mul on selleks õigus? Millal on veel mõtet koos olla? Milla on vaja lahku minna? Brrrrr!!! Nii keeruline…

Pilt: http://www.ap3.ee/images/article/2007/07/25/08bc5ba1-4569-4080-bef5-a6be5b55c71f.jpg

Lisa kommentaar

