Enda kõht on parim mõõdupuu


Paar päeva enne palgapäeva olin taas rahalistel ja ajalistel (lihtsalt ei jõudnud kuskile ökopoodi) sunnitud sööma nn tavalist ehk mittemahedat toitu. Tundsin suurt erinevust. Kui tegin tavalisest mittemahedast kartulist, porgandist ja sibulast putru, siis läks kõht ruttu tühjaks. Olin õhtusöögiks nii nälgas, et sõin kaks portsu. Seda kahe portsu trikki polnud ma juba kuu aega teinud. Olen vist nõrga tahtejõuga inimene, aga ma ei taha ringi käia koriseva kõhuga.

Kokkuvõte – mahetoidust saab kõhu paremini täis. Teooriaraamatud ja internetiartiklid räägivad vitamiinidest ja kiudainetest. Võib-olla on põhjus selles… Minu jaoks on reaalsuseks täis kõht ja tühi kõht. Kui mahetoidust saab täiskõhutunde poole väiksemast kogusest, siis polegi kulud kuigipalju suuremad.

One response to “Enda kõht on parim mõõdupuu

  1. Hm. Iseeneest lahe. Ma olen siin tükk aega mõtisklenud, et mis vahe on siis nagu öko ja tava toitu tarbival inimesel. Et kas nn mingeid käega katsutavai erinevusi ka on.

Lisa kommentaar

