Emme tee mulle neid "makaroonisid"


Eile õhtul hõikas mu laps taas: “Emme tee neid oma makaroonsid!” Hingasin kergendatult, et pääsesin vähese vaevaga ja panin pruunid täistera spiraalnuudlid keema… Kuna Saksamaalt toodud makaronid keevad pikka aega, siis oli mul aega mõelda.

Olen siiani makarone ostnud ikka poest. Kahjuks kõik normaalsete koostisosadega pastatooted tulevad teisest Euroopa otsast. Juurdlesin hiljuti, kas on otstarbekam osta Saksamaalt toodud ökomakarone või süüa kodumaiseid ja mittemahedalt kasvatatud teraviljast makarone. Kodumaiseid mahepastatooteid ei ole ma veel suutnud leida.

Kui valida tähtsaimaks oma tervis, siis tasub eelistada välismaist toodangut. Kui hoolida oma toidulaua mõjust keskkonnale, siis peaksin eelistama võimalikult kodu lähedalt toodud kaupa. Valikukausil on tervis või keskkond… Olen vist egoist, aga valin sellise valiku juures tervise ja maksan topeltpalju.

Kas mul oleks alternatiive? Ise teha? Kuidas tehakse makarone? Puuritakse öösel auke makaronidesse? :))) Hakkan makaronivalmistamise retsepte uurima…

2 responses to “Emme tee mulle neid "makaroonisid"

  1. Mina olen pigem selliste valikute puhul Eesti kraami ostnud… Aga eks see paras nokk kinni, saba lahti situatsioon ole…
    Tahtsin küsida, kas ma v’in oma blogis su blogile viidata ja midagi tsiteerida? (üsna pikalt, mitu lõiku, nt see Kalevi säilituainete koht ja kuidas sa oma veekasutust mõõtsid). Tahaks kirjutada teistest rohelistest kasvatajatest blogiilmas.

  2. Ikka tohib… 🙂

Lisa kommentaar

