Minu ja nende elu…


Epp Petrone võrdles oma raamatus “Roheliseks kasvamine” eluviiside muutumist kapist välja tulemisega. Ja õige ta on. Võttis päris kaua aega, kui julgesin kõva häälega oma perele öelda, et nüüdsest plaanin nii elada. Minu vanemad reageerisid olukorrale üsna hästi.

Eile õhtul tabas mind tagasilöök. Olin küünlad põlema pannud ja jõululeiva valmis küpsetanud, kui lapse isa saabus. Ta viskas oma jope toanurka ja teatas, et olen jõulude suhtes kõik valesti teinud ja maal käies oleksin pidanud üle pika aja puhkamise asemel majapidamist kraamima ja ainult suhtlema kõigiga. Maale kaasa võtud raamat oli tema jaoks minu pattude tipp.

Mõtlesin, et äkki tõesti kõiki solvas, et ma maal mõnda aega raamatut lugesin. Hommikul suhtlesin vanematega ja palusin vabandust, kui minu käitumine neid solvas. Ema oli üllatunud. Ta ei saanud alguses üldse aru, millest jutt käib. Siis ütles, et temal minu vastu pretensioone pole. Helistasin ka vanaemale. Ajasime tükk aega telefonis juttu.

Eile tuli jutuks ka minu katse elada kokkuhoidlikumalt ja ümbrust säästvamalt. Kahjuks inimene, kellelt tahaksin saada oma ettevõtmises tuge, andis mulle vaid mõista, et tema ei usu, et ma kaalu korda saan ja et mahedalt kasvatatud toit on mõttetu raiskamine. Tema meelest on kaaluprobleemide juures toidul väike roll. Kui käiksin temaga koos hommikuti jooksmas (üksi ta seda ei tee), siis oleksin sale nagu modell.

Pean tunnistam, et vihastasin. Seda kindlamalt ma oma projekti läbi viin. Esimesed kasud on juba sees. Olen saavutanud -2kg. Pole suur kaaluerinevus, aga algus seegi.

3 responses to “Minu ja nende elu…

  1. Ma olen palju lugenud, et toredatel naistel on nii mitte toredad mehed, kes ei toeta. Huvitav miks nad nii käituvad? Kas kadedusest, ükskõiksusest või on neil aasta ringi pahad päevad?
    Ma ei saa aru sellistest meestest.

    Minu arust on tore, kui naine tahab ja üritab, vahel jah, tuleb tagasilööke elus, aga kellel seda ei tuleks/oleks?
    Kurb lihtsalt, kui on selliseid inimesi.

    Mina olen üks õnnelikke, kelle mees ei vigise, kui ma kaalust alla võtan ja siis jälle juurde, ta toetab mind igat pidi. Tal on hea meel, kui mul hästi läheb. Ja kui läheb natuke halvemini, siis kaasa ei tunne ja vaikib😛 Kohati ainult lohutab, küll varsti läheb jälle nii, kuis peab, kui ma ISE tahan😛
    Ja ta ei virise, et ma teen käsitööd. Tunneb huvi ja on (vist!) ka uhke, et naine niisama ei tiksu ja oskab midagi ilusat/kasulikku luua. Oskab ise ka poes hankida mulle vajalikku, kui palun😛
    Ja ideed on tal head😉

    Ja ma arvan, et sellistele meestele, kes halvustavad kõike ja kõiki, tuleb oma tegudega koht kätte näidata. tagasilöökidest vaikida ja vaikselt oma edu suunas liikuda. Mitte talle nina peale määrida, et näe, ma sain hakkama. Ta peab seda ise nägema ja tunnistama. Kui ta just päris mats ei ole, ehk saab ka temast inimene, kes võtab teist inimest sellisena, nagu on🙂

    PS! Raamatu lugemine on tore, vahet ei ole kus🙂 Ja jõulude ajal kraamima ning muidu nö töid tegema oleks väga patt🙂
    Jõudu Su õrnale hingele🙂 Kasvata tugev kaitsekiht sinna, siis ei torgi ükski sõna. Kuigi jah, kerge see ei ole…

    Ilusat vana-aasta lõppu😀

  2. Aitäh soojade sõnade eest!

  3. minul on ka kodus üks vigiseja
    vahel ma mõtlen kas ma tõesti valisin endale sellise viriseja
    10 aastat läks aega enne, kui ta oma tõelist palet näitama hakkas muidu kõnnib ikka mõnus muigega ringi ja kui ma avalikus kohas pole mõne asjaga rahul, siis kutsub mind korrale aga kui kodu uks kinni kukub on viriseja ja kritiseerija kohal
    olen teda 20 kooseksisteerimes aasta jooksul mitte kuulama õppinud
    otsin toetajaid sõprade ja tuttavate hulgast

Lisa kommentaar

